kära babys,

"Today must have been one of the strangest days
I found a place where I could stay
And people say that it will kill me,
But they don’t understand
People never do, but it makes sense to me
To be senseless to change my plans for you

It’s a new secret I have found

And I'm off solid grounds for you"

- My Secret - Anna Ternheim

Helgen var helt ofattbar. Jag vet varken var jag ska sluta eller börja - därför skiter jag i allt. Jag njöt konstant av att vara nära de jag saknat så länge. Det ska ni veta babys! Nu vill jag mest bara tillbaka, leva kollektivt och hänga i gäng hela dagarna. Precis som det var förr.. Jag antar att så fort man ger upp något och kommit dit man vill så längtar man tillbaka till var man förut levde. Det går aldrig att bli riktigt nöjd, men fan ska veta att jag är nära till att vara helt och hållet nöjd nära er mina kära!

Hjärtahjärtahjärta!
X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback