Alla har vi våra hemligheter.

Det är en ny dag och jag är ruskigt sliten. Jag börjar att ogilla de här dagarna, då jag varit vaken sent och dessutom inte druckit någon alkohol. Av någon konstig anledning mår jag alltid piss dagen efter, ännu värre än riktig bakfylla nästan. Förmodligen på grund av att det inte finns något dovt moln som döver allt, varenda känsla skär rakt in. Just nu har jag träningsvärk i vänster arm, eftersom jag är på tok för otränad för vad man bör vara egentligen. Efter någon timmes fatservering liknade min arm mest en vibrator och det känns idag kan jag lova. Förkylningen har tagit tag riktigt i mig och jag kan bara hoppas på att den inte bryter ut helt och hållet, jag behöver varenda slant jag kan få och måste därför jobba som bara den i veckan. Just nu så har den erövrat mina öron, huvudet, halsen och inte ens näsan kittlas sådär som den gjorde igår, nu värker den mest och väntas på att bli snyten var femte sekund. Jag orkar inte med sånt!

Jag har funderat en del och tro det eller ej, börjat överväga en annan lösning. Vad det gäller vill jag helst inte ta upp just nu, eftersom det i så fall ska bli någon sorts överraskning. Man vet aldrig vad som händer, jippi yey oh!

I'll do it my way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback