Det gör mig glad i hela kroppen.

En ny dag - och vädret är helt jävla underbart! Man blir glad i hela kroppen av sånt här väder, det största problemet är bara att det spritter i hela kroppen efter att få använda nya, fina vårkläder, trots att det fortfarande är för kallt och jag är förkyld. Jag kan helt enkelt inte göra det med andra ord..

Imorgon ska jag hämta ut mina superfina skor jag har lagt undan. Åh, jag längtar så groteskt mycket! Nu har jag bara miljontals fler saker att köpa, jag kommer bli ruinerad av det här..

Det är på tiden att jag gör mig färdig så jag hinner upp till Rödsta och träffa chefen klockan tio som bestämt. Tyvärr är inte halsen ett dugg bättre idag, ge mig medicin för tusan. Vi kan låtsas att solen hjälper, ja hoppas kan man alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback