En dag, precis som alla andra.

Jag har sovit bort hela dagen, en vanlig miss som oftast görs om var eviga söndag. Mot min vilja har förkylningen inte blivit ett dugg bättre och jag kan dessutom inte sova längre. Därför kommer resten att söndagskvällen spenderas i soffan, framför tv-n. Det är inget man ska klaga på, fast jag må erkänna att jag heller somnat tidigt än sent ikväll. Imorgon ska det arbetas, jag längtar tills pengarna slinker ner i fickan i slutet av maj. Jennie fyllde för övrigt 20 år igår så lite gratulationer bör hon få!
Snart träffas vi allihopa. Vad ska man säga? Det ska bli så jävla roligt.
Nu förtjänar jag lite mer mys framför tv-n, eller ja, inbilla sig kan man. Huvudet orkar inte en sekund längre här.

Jag är en hårt arbetande kvinna.
(HAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback