Fucking unbelievable.

Det har varit en lång dag. Jag har dragit på mig skavsår och diverse onödiga grejor. Det gör förbaskat ont. Städade tidigt idag med tanke på att jag tog Rödsta vid 7, därför blev jag också färdig tidigt. Gick och fikade med lillasyster Malin på stan, hon är allt bra dum hon. Inga exempel bör ges, för då skulle hon dumförklaras helt och hållet. Men, låt mig säga såhär. Det är ingen som anklagat henne för att vara intelligent direkt.

Igår blev jag helt vansinnig. Hade fått ett brev hem från Air Berlin. De har flyttat mitt flyg helt och hållet så jag måste fixa en massa ny skit, dessutom måste jag mellanlanda än en gång i Thessaloniki och just nu känns allt bara jobbigt. Varför, varför, varför? Jag är less och ser inte fram mot resan. Ett plus är att jag är framme tidigare och kan lägga mig på stranden så jag förmodligen ser ut som en kräfta då vi väl ska ut.

Men vädret är vackert i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback