Ibland behövs lite sömn - men idag gick det inte som jag ville.

Dra mig baklänges, det känns som att jag varit till helvetet och vänt. Är helt sjukt trött i hela kroppen, kom hem imorse och sov mellan halv fem och halv åtta då mamma väckte mig. Det var bara att kliva upp, sedan var det dags att jobba igen. Jag måste erkänna att jag var vansinnigt trött först, jag kände mig nästan lite full, men det gick över med tiden. En redbull löser allt. Efter jobbet åkte jag hem till mamma och käkade frukost, men inte fan blev jag trött som jag hoppats på. Istället för att sova satt jag nog vaken till tolv, sedan gick jag och försökte sova åtminstone. Det slutade med att jag läste ut en av Ellens Laura Trenter böcker, sedan fick jag mig ungefär 25 minuters sömn innan Frida ringde på mobilen. Jag orkade dock inte svara men kunde inte somna om och 5 minuter senare ringde hon hem. Det visade sig att hon var på Hallsta och letade min plattång, som jag redan varit dit och hämtat. Mycket snällt tänkt må jag säga! Jag klev upp än en gång, tog en cigg och gick ner på mitt rum och la mig vid kvart i två, somnade efter ett tag, men fick inte sova längre än till halv fyra då min kära lillasyster Malin började hamra uppe på sitt rum. Det ligger för övrigt ovanför mitt och dessutom hamrade hon i golvet. Jag blev lagomt nöjd och där var sovstunden för dagen slut!

Gårdagen var riktigt rolig. Det var väldigt ruschigt och ett tag trodde vi knappt att vi skulle hinna med. Ja, det var annat än förra nattklubben kan man lugnt säga. Inte en lugn stund och helt sjukt roligt. Det är så det ska vara. Dessutom fick vi in riktigt bra med dricks, jag och Frida. Allt gick helt enkelt tipptopp. High five för den!

Ikväll blir det galej. Jag ska fixa förfest så det är bäst att tar mig iväg och börjar städa inom kort. Vi är en hel del brudar och det ska nog bli roligt. Well, det blir det oftast så vad ska gå fel?

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback