Ibland kan till och med jag vara riktigt duktig - om man nu kan kalla sig det för något så litet och egenltigen uppenbart.

Jag är vaken, och ty fusan så trött jag är! Det här är nästan lite barnsligt löjligt fast jag vet ju att inom fyra timmar får jag gå och lägga mig igen, om jag nu skulle vilja det. Tveksamt, jag har en del att uträtta idag, måste kila på stan så jag kan köpa mig en svart t-shirt till jobbet imorgon. My är förresten hemma och hon ska också jobba, det är riktigt roligt att höra! Jag saknar henne då hon är borta, sådär. Det blir alltid så jätte-jätte-jättelänge.

Jag är stolt som en tupp att jag inte föll för de andras tjat igår och stannade längre på krogen, hade jag gjort det hade jag nog varit helt död nu. Tacka gudarna för att jag hade vett nog att skita i en efterfest också, annars är det lite av min grej, att inte gå hem utan en efterfest. Det är så det blir då krogarna stänger 2 överallt, man vill inte annat än att bli arg!

Nu måste jag göra mig färdig, pillra i mig någon frukost och lite vatten sedan ska jag ringa mamma och höra så att hon inte försovit sig. Det är nu jag skulle behöva uppiggande ögonvätska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback