Idag är en annan dag.

"I've been here so long, I think that it's time to move
The winter's so cold, summer's over too soon
Let's pack our bags and settle down where palm trees grow

I've got some friends, some that I hardly know
But we've had some times, I wouldn't trade for the world
We chase these days down with talks of the places that we will go

We live on front porches and swing life away,
We get by just fine here on minimum wage
If love is a labor I'll slave till the end,
I won't cross these streets until you hold my hand" -

Swing Life Away - Rise Against

Min hals har skapat uppror, inget litet löjligt kan jag berätta, utan det liknar snarare något som skulle kunna ske i Ryssland då de har druckit alltför mycket vodka och tröttnat. Det gör ont så inåt helvete och jag vill helst bara kapa av den och slänga den åt fåglarna, men det skulle bli knepigt eftersom jag skulle få bära omkring på huvudet och förmodligen tappa bort det i så fall. Helgens bravader blev över förväntan, det gillar vi! Idag har jag precis 3 veckor kvar i Sverige, åtminstone för ett litet tag. Måste slita tag i det hela nu, fast först ska jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback