Just idag är jag seg - så väldans seg.

Jag är sjukt seg. Men nu har jag jobbat färdigt för dagen och kan se fram mot en lång skön helg - eller? På något sätt känns det faktiskt som att det är vad jag har framför mig, trots att jag jobbar både imorgon, på lördag och även måndag. Jag behöver pengarna, så vad gör man inte.

Lena är en riktig pärla. Hon ger mig verkligen massor med förslag på när vi kan ses och jag börjar känna mig som en sån jag föraktar, en sån som alltid har annat för sig och inte verkar vilja engagera sig överhuvudtaget. Så är dock inte fallet. Det är bara det att jag har fasligt mycket planer, jag som aldrig varit en planerare. På något sätt kommer de nog falla isär och då är det fritt fram att hänga med på Impuls ikväll igen!

Mina planer för dagen är att jag först ska få i mig något att äta, så att bakfyllan försvinner helt och hållet. Sedan är det dags att bege sig på stan, där jag ska köpa en t-shirt inför jobbet imorgon samt ta en fika med mamma, Malin och Ellen. En riktig sån där familjegrej, som passar alldeles ypperligt en påsktorsdag som den här. På tal om det, om jag inte minns alldeles fel så var det banne mig just på skärtorsdagen man alltid klädde ut sig till påskkärring och gick runt på gatorna och fick godis. Det kanske man borde göra igen, eller så är det en väldigt dum idé..

I just want you to know who i am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback