Lite sol gör det hela mycket bättre.

Äntligen är det sista hockeymatchen för säsongen. Sport på tv är inget för mig. Att det tar slut idag medför en tanke på att sommaren faktiskt är nära, då de slutar spela hockey, då är det vår!

Ikväll är det überfint väder ute. Egentligen skulle jag vilja ta en lång promenad, men de flera lagren sandpapper ovanpå min gom säger ifrån. Jag skulle önska att jag blev riktigt sjuk någon jävla gång, men ack nej. Jag går och drar på en löjlig förkylning som vägrar släppa taget. Det som stör mig mest är att jag i vanliga fall aldrig är sjuk.

Det är dags att sätta sig ner och skriva en lista på allt som ska inköpas och packas ner inför sommaren. Idag är en bra dag, idag har jag lust att vara kvar där så länge jag bara kan. Imorgon kan det kännas annorlunda, det är det där bröllopet som gör det hela så jäkla jobbigt. Jag vill verkligen inte missa det, who knows, har jag riktig tur kanske jag får råd att åka hem en vecka och delta och sedan bege mig ner. Måhända har det löst sig med jobb också, allt beror på hur det känns och vad jag bestämmer mig för.. Men som sagt, idag är en bra dag. Jag ska skriva en lista och jag saknar Anna som bara den! Oh sweet jesus. Våren är en underbar tid, då solen vill lysa.

It ain't over until the fat lady sings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback