Lyckans vindar.

Det var trevligt hemma igår. Mamma bjöd på god mat och jag bara njöt. Visserligen hittade jag inte rätt film till Peter, han fick istället Schindlers list så länge och så beställde jag den rätta filmen. Det räckte mer än väl i vilket fall skulle jag tro, en film och lite mörk choklad sedan är han nöjd.
Jag känner att det kommer bli jobbigt det här, jag har gått in i en fas nu. Men allt löser sig med tiden.

Solen verkar vara på väg fram även idag, jag blir glad! Vårväder gör så mycket.

Idag är jag uppe tidigt, igen. Jag har börjat bli för rastlös för att kunna ligga längre. Men, jag orkar fortfarande inte gå på jobbet tidigt. En latmask, det är jag innerst inne.
Nu ska jag skicka över alla nostalgilåtar till kära Putana som har en dator i kaos.
Åh, så jag saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback