Med lite Loka så löser sig allt.

Äntligen känner jag mig lite mer pigg! Har sovit någon timme och druckit massor med Loka. Jag skulle nog kunna slåss för Loka på en öde ö, det är en av de bästa sakerna jag vet.

Skulle ha börjat göra mig i ordning för att gå till Angelica och David. Funderar på om jag kanske ska ta mig till krogen också, men det får bli ett senare projekt. Det är inte direkt så att jag har bråttom någonstans.
Börjar inte förrän klockan 6 imorgon, det är mäkta skönt. Jag har med andra ord hela dagen på mig att göra inget alls. Åh så skönt det ska bli!

Egentligen hade jag faktiskt velat åka ner till dig och härja i helgen putana mou. Så det så.
Fan, vad jobbigt det där med pengar är!

Jag vill vara rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback