Nu är det inte länge kvar, inte länge alls och frågan är hur allt kommer sluta.

30-dagarsstrecket är passerat. Det är härmed bara 29 dagar kvar till jag befinner mig på den gröna ön. Mina känslor är blandade, jag vet vad det beror på och helst vill jag slippa att känna det såhär. Jag minns att känslorna inte var långt ifrån vad de är nu, ifjol. En oro som stilla gnager hål på säkerheten och den största lyckan dränks i nervositet. Då löste sig allt och jag kan inte annat än hoppas att det gör det även i år. Det är inte utan att jag kommer sakna de som bör vara där, men som inte kommer finnas i närheten. Vi hade en helt galen och underbar sommar tillsammans, nu kommer det nya människor som kommer få uppleva precis samma sak. Men det kommer vara tomt utan Johanna, Lina, Kim, Linda, Ida och även de andra. Jag har ett behov av att ventilera mina känslor, men det kan vara så svårt. Jag ser fram mot det som ska komma och har massor att göra innan, allt kommer bli tipptopp till slut. Det är jag säker på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback