Oh jesus - jag hade roligt åtminstone.

Ja, nu är jag vaken igen. Det blev galej igår, ett riktigt ett. Lite SingStar och alkohol så blir de flesta på gott humör. Jag var mäkta stolt över att jag faktiskt slog vår sångstjärna och förhoppningsvis nästa superstar på några låtar, men det säger inte att jag är duktig på att sjunga. Oh nej. Sedan drog vi på krogen, först Valvet som inte var någon höjdare och sedan Impuls som visade sig vara bra mycket roligare. Tragiskt nog brukar jag känna mig gammal på den första, men det slapp vi tack gode gud på Impuls. Annica var ute så vi skakade loss rejält. Sedan blev det lite skit och jag blev vansinnig, egentligen inte ledsen utan bara arg. Arg som fan. Idioti.

Sprang in i Emma igår, det var roligt. Det var längesedan vi sågs sist nu och hon blir hemma ett längre tag som jag förstod så då får vi till och med hinna med en fika. Andra var inte riktigt lika trevliga, ett hej brukar oftast räcka, men ibland kanske det blir för mycket även det. Trevligt,o h j a!

Nu måste jag plocka undan det värsta från gårdagen sedan är det dags att ringa Lena.
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback