På resande fot och äntligen hemma.

Jag är tillbaka. Inte för att någon gått och suktat, men nu är jag tillbaka efter mina dagar i Sälen. Det var skönt att komma bort från stan ett tag och träffa gamla vänner, såna som man saknar ihjäl sig efter ibland. Resan ner tog tid, lång tid och vi insåg att vi var på tok för optimistiska. Sjuka grejer hände efter vägen också och mannen-efter-vägen fick mig att låsa alla dörrar och sedan oroa mig hela vägen fram. Väl framme träffade jag massor med gamla klasskompisar och vänner, Frida gjorde detsamma och trots att våra planer på utekvällar och dylikt inte alltid blev som tänkt, mestadels på grund av moi, så hade vi riktigt roligt!

Vi bodde hos Lina dessa dagar och jesus amalia ska veta att jag tycker lite synd om henne som bor så trångt och har gjort det hela säsongen. Men dög, det gjorde det helt klart och det var till och med lite mysigt, ja förutom alla dagar vi var bakfulla då. Sedan mötte jag även upp med Krippe, Maja, Elin, Jonas, Kim, Daniel och Mimmi.. Ja, listan kan göras lång och det var roligt att träffa alla igen! Det var dock inte utan att man saknade tiden där nere och framförallt skolan. Det var något vi inte hann med att göra, hälsa på i skolan. Men, det kommer nog någon gång det med.

Det är dags för mig att göra mig färdig för en dags arbete, roligare kan man tänka sig!

Nobody said it was easy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback