Som jag trodde rasade mina planer och jag gjorde inte mycket mer än att sova.

Det blev en lugn kväll igår, en riktigt lugn kväll. Åkte till Angelica och David vid tiosnåret, bakfyllan trampade mig fortfarande i hälarna och jag kände mig allmänt risig. Där var de såklart redan på g så jag började dricka lite smått. Allt tog dessvärre slut ganska fort eftersom Peter kände att han var tvungen att gå hem och Helena följde med även hon. Först hade jag tänkt sova över så jag kunnat ta hand om Hugo nu på morgonen, men jag var alldeles för trött och det kändes mest bara jobbigt att vakna upp utan några sköna kläder att ta på sig. Fy fan vad jag är kräsen. Jag behöver faktiskt tvätta idag också, mina byxor och förklädet inför kvällen har sett bättre ut så jag måste fräscha upp dem lite. Ja, så jag tog mig hem från dem inom 2 timmar eller något, moster Annica skulle ändå plocka upp Mickan vid tolv så jag passade på att åka med jag också. Därefter somnade jag ganska snabbt och vaknade inte förrän nu. Jag är en mycket trött människa.

Jag ser fram mot kvällen, det kommer nog bli riktigt roligt. Det hoppas jag åtminstone. Man kan alltid hålla tummarna, ja det kan man. Något jag inte ser fram mot det minsta är morgondagen, jag vet att natten kommer bli lång och ändå så har jag sagt ja till att jobba åtta imorgonbitti. Huvudsaken jag inte försover mig, är det enda jag kan säga. Men mamma kommer fixa det hela genom att både väcka mig, förmodligen en och två gånger, och sedan även köra mig upp på jobbet. Jag ska göra allt i min makt att inte somna på skurmaskinen, men man vet aldrig. Förmodligen kommer jag pimpla redbull och sätta tandpetare i ögonvrån.

Nu måste jag ta tag i tvätten så jag har det gjort och så är det verkligen på tiden för en cigg!

Kommentarer
Postat av: CarroBarro

Jaaaa det är jag :D hehe.. Ska verkligen försöka hinna förbi.. eller förbi solle ska jag iaf men jag ska försöka titta in till stan :D Vore så himla skoj!!! :D Hur mår du? Vad gör du?? Puss

2006-04-14 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback