Vilket väder hörru.

Jag måste erkänna att vädret inte är speciellt lockande. Var tog all sol och värme vägen?
Nu snöar det för bövelen ute igen och jag vill inget hellre än att gräva ner mig bland täckena i sängen och förälska mig i någon härlig serie/film. Men, det är dags att dra på sig något anständigt, kliva i mina skönskor som för övrigt börjar läka in vatten såhär lagomt till våren, och sedan lufsa upp på jobbet.
Jag ser fram mot det, of course!

Måste försöka påminna mig själv att ringa moster Annica idag också, det är hög tid att fråga om någon som jag kan spendera natten hemma hos henne igen. Imorgon vankas det en hel del jobb och jag måste vara på topp, mestadels eftersom jag jobbar morgon-lunch-kväll. Kvällen kan bli grinig annars och det vill nog ingen! Nej, nu ska jag klä mig färdig och bege mig ut i snöslasket.

Lite sol på det här så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback