Vintern krymper allt längre bort.

Imorse klev jag upp tidigt som bara den. Tidigare än vanligt åtminstone och infann mig på jobbet klockan 11.00. Vädret gör så mycket och jag gick förvisso mest och trånade efter att få gå ut i solen igen så frågan är hur noga jag egentligen jobbade. Egentligen var det inget slarv, jag jobbade bara i snabbare takt för att få komma ut i solen så snabbt som möjligt igen. Och ut kom jag. Åkte hem och bytte om lite snabbt innan Frida kom och hämtade mig. Sedan for vi och köpte oss varsin glass som vi åt ute i skogen, sittandes på en stubbe medan hennes hund Aski lekte pälsen av sig. Det var skönt att sitta där i solen - sommaren kändes nära. Nu längtar jag..

Ikväll ska jag fira Peter och bli bjuden på god mat. Det sitter aldrig fel att få hemlagat.
Gott-gott-i-gott-gott.

Jag älskar solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback