Är inte livet underbart.

Måndag. Jag har inte varit så trött som idag på länge, förutom igår då. Orkade inte åka upp på jobbet förrän ett, min mamma var snäll och körde mig så jag slapp gå. Kom hem för ungefär en halvtimme sedan och började olämpligt nog må illa den sista halvtimmen där uppe och gör det fortfarande. Funderar på om jag fick i mig något dumt på lunchen som ställt till det i magen, jag hoppas verkligen att ifall jag nu kommer börja må ännu mer illa att det är just mat som ligger bakom det, jag orkar inte med någon magsjuka. Speciellt inte eftersom tjejen som vanligtvis städar ICA har blivit sjuk så jag ska ta hennes pass imorgon. Nu måste jag vara frisk! Jag har fått för mig att frukt och vatten kanske kommer hjälpa så vi får se hur det känns efter lite vindruvor.
(Fan, vilka dumma idéer jag har ibland - det går inte att göra annat än att skratta.)


Mambo - Elena Paparizou

Så är den nya singeln här och jag kan inte sluta hoppas på att sommaren kommer leva upp till mina förväntningar! Jag är laddad som tusan och ska börja kolla efter kläder har jag tänkt. Det ser ut som jag kommer att beställa, jag tar mig förmodligen inte någonstans i tid annars. Om jag kommer få hälften så roligt som förra sommaren är jag nöjd. Yamas!


view

(Sån här utsikt kommer vi inte ha i år, nu kommer havet endast vara 50 m ifrån och allt kommer vara mycket mer centralt. Är inte livet för underbart så säg!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback