Drömgranne.

18.11

Johnnie
från Malmvägen  och Roomservice har tydligen blivit vald till årets granne - eller snarare den granne man mest vill ha - framför Martin Timell. Jag kan inte göra annat än att jubla och hålla med. Både Johnnie och Mattias verkar vara riktigt roliga helyllekarlar som man nog skulle vilja ha som bättre hälft på äldre dar. Jag skulle då inte tacka nej i alla fall, snarare tacka och ta emot!

Ikväll har jag tänkt att jag ska se just Malmvägen, tillsammans med diverse andra program. Yrseln vägrar försvinna och det börjar bli riktigt obehagligt nu. Tidigare då jag dammsugade fick jag problem att stå på benen på grund av den ett flertal gånger, jag har därför bestämt mig för att ta det extremt lugnt idag så får jag se hur jag mår senare. Bättre hoppas jag. Jag har aldrig svimmat och inte planerat att göra det inom kort heller - inte heller på länge för den delen.

En cigg och sedan är det dags att slänga ihop lite mat.
Riktig husmanskost i form av stuvade makaroner och falukorv tillsammans med sallad.
Sådan vi saknade nere i utlandet och förmodligen kommer göra igen.
Jag tänker faktiskt på Lina och Anna då denna maträtt kommer på tal,
det finns nog en maträtt till varje vän. Haha. Jag är gravt HR-skadad.

Petaga Psila - Filoi gia Panta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback