Dumheter.

Jag hoppar omkring på moln känns det som, det går inte att beskriva hur jävla uppåt jag är just nu.
Men jag har svårt att sitta stilla, det är ett som är säkert.
Lyssnar på massor av gammal musik som gör att det spritter i magen av skratt, men nu blev jag plötsligt jävligt röksugen. Det är dumt det där att röka, problemet är bara att det är så jävla svårt att lägga av.
Egentligen är det allra största problemet viljan och just att det är så socialt att röka, det går inte att komma ifrån. Jag hatar dock alla moralkärringar och gubbar för övrigt som ska komma och lägga sig i med att säga att man kan dö osv. Jag är väl för fan inte helt hjärndöd, jag är väl medveten om vad jag utsätter min kropp för och det är mitt eget problem. Det finns ingen som kan få mig att sluta om inte jag själv vill det heller, så är det bara. Jag kan dock erkänna att jag tänkt på det några gånger, egentligen fler än några, men det rinner alltid ut i sanden.. Äh, någon gång så tar jag mig förmodligen i kragen och slutar med dumheterna. Men inte ännu.. En cigg på det här så!

Sluta röka, börja kröka! -
Som kära My så vackert skrev på min julklapp.
Problemet är dock att jag gör båda, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback