Eftermiddag.

Eftermiddag. Närmare bestämt onsdag eftermiddag. Jag börjar känna mig hängig, huvudet ligger lång efter, vilket också kan bero på att jag inte sovit mer än 3-4 timmar sammanlagt med idag och inatt. Hur mycket jag än försöker kan jag inte somna, tankarna maler sönder mig inifrån och jag börjar bli galen..

Hur ska man förklara? Det går inte att förklara för någon som inte själv varit med om detsamma, och kanske inte ens för den. Alla människor upplever saker olika och fastän jag inbillat mig att jag är stark och att jag inte blir påverkad så är det inget annat än just, inbillning. Skuld är inget jag kommer låta mina fingrar röra vid eftersom jag vet att jag då kommer bli förlorad, helt förlorad. Lättnaden ska jag dock välkomna med öppna armar och hoppas att allt går precis som jag vill. Ja, tänk gärna: you wish. För det gör jag, jag önskar verkligen att det kommer gå vägen utan att skrapa in sig för hårt i skinnet på mig.
Jag driver mig själv till vansinne!

En ipren till huvudet och en bok mot tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback