En röst - flera möjligheter.

Twinkle - Honey Is Cool
Pass This On -  The Knife
What Else Is There? - Röyksopp ft. Karin Dreijer

Karin Dreijers röst är underbar. Vare sig hon sjunger med de övriga medlemmarna i Honey Is Cool, The Knife eller lånar ut den till Röyksopp så låter det lika jävla bra. Jag är imponerad, mäkta imponerad!

På tal om det här så kom jag att tänka på Jossan för någon dag sedan. Den glada, lilla varelsen från Öland som var en stor del till att vintern i Sälen klarades av. Jag saknar henne och hoppas att hon lever loppan med sin Niklas i Sthlm men inte dricker alltför mycket Downunder, det slutar alltid illa.
Klackarna i taket!


Idag är jag underligt nog pigg igen om man bortser från lite yrsel. Febern svettades jag utan problem ut igår, jag knaprade Ibumetin och svetten rann. Jag hatar att svettas! Nu är jag tack och lov frisk igen och det är dags att börja käka nyttigt än en gång. Frukost kanske vore på tiden att få i min vid närmare eftertanke.

Nu ska lägenheten vara fixad vilket känns skönt. Ett problem mindre att tänka på - ett jobb vore inte helt fel att ha. Helt nu på en gång så att hela sommaren känns färdig. Det vore en rejäl lättnad!
Det är dags att göra något snart, det här går inte längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback