Fredagmorgon.

Jag är trött! Men jag ligger efter i allt jag ska göra, så nu gäller det att få allt gjort på kort tid.
Ska hämta upp min lilla, eller ja lilla och lilla. Så jävla liten är hon inte längre. I allfall min kusin Clara på hennes skola på andra sidan stan, så det blir förhoppningsvis en härlig promenad. Sedan ska vi ta oss en fika på stan och säkert kika runt lite och sedan är det nog dags att gå med henne tillbaka hem igen.
Jag hoppas för allt i världen att det är skönt väder ute så man slipper frysa/svettas ihjäl!

Som det låter nu har vi boende klappat och klart, med balkong och allt. Anna ska ju jävlar i jesus till och med ha tvättmaskin, det är sådan lyx som man absolut inte är van där nere. High five för den!
Vi ska bo vägg i vägg med varandra och det blir jag och Jennie som delar rum, jag kan knappt vänta längre. För allt som går vägen så blir jag sjukt laddad. Fast i vilket fall, det kommer inte bli detsamma utan er. Jag hoppas också för att i världen att Leigh kommer ner, ja det gör jag. Vem ska annars jävlas med mig? Haha. Sedan är det ett måste, det är inte något jag hoppas, utan det är något som måste ske! Ni andra måste komma på besök, en vecka eller flera, huvudsaken är att i är där ett tag.

"So take the photographs and still frames in your mind
Hang it on a shelf in good health and good time
Tattoos of memories and dead skin on trial
For what it's worth it was worth all the while

It's something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life"

- Good Riddance
- Green Day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback