Hjälp, det här är tråkigt.

Söndagar är långtråkiga, det har de varit hela mitt liv och det kommer nog fortsätta vara så.
Dessutom är det en grov besvikelse att det finns så mycket bra på tv resten av veckan,
medan det bara är skit på söndagar då man verkligen alltid har lust att slappa.
Det har nog löst sig med jobb förresten, jag är mäkta nöjd!
Kvällen-innan-julaftonskänslan är dock borta, men den kommer nog snart igen om jag känner mig själv rätt.
Har kollat lite efter direktbiljetter innan 17e, det känns lite sent, men jag har inte hittat några än så länge. Allt är flyg med mellanlandningar och med tanke på att jag aldrig flugit själv vet jag inte hur bra det skulle gå. I vilket fall löser sig allt i slutändan och jag fick reda på idag att lägenheterna inte alls var fixade, utan att det ska lösas imorgon. Tack gode gud för att båda Hallstachicksen har grek-karlar till hjälp!
Nej, nu ska jag fortsätta kolla på något meningslöst och vantrivas.

Imorgon är den första dagen på mitt nya liv!
Så sant som det var sagt.

Nine million bicycles - Katie Melua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback