Idag är en bra dag.

Idag är ingen vanlig dag - för det är en jättebra dag. Jag är så jävla uppåt, allt verkar lösa sig! Jag ska nu officiellt dela lägenhet med Jennie och Anna ska bo i en lägenhet bredvid oss. Kan det bli roligare? Dessutom slipper vi den yrselframkallande backen i år som det ser ut eftersom våra lägenheter verkar vara placerade alldeles vid Town Pizza, det vill säga, nästan mitt i byn för er som inte vet. Imorgon har galningen från Hallstahammar bestämt sig för var hon vill arbeta och jag får då också veta om jag står arbetslös eller icke. I vilket fall så löser sig nog allt med tiden, ja det gör det. Positivt tänkande!

Det kan bli mäkta spännande att dela lägenhet med någon jag inte känner - men vid närmare eftertanke så kände jag egentligen inte Johanna så väl heller och se så bra det slutade! Huvudsaken inte Jennie är någon styckmördande galning så överlever jag nog.

Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback