Immunförsvaret står på noll.

Jag lyckas ta mig fan jämt, nu när jag skulle ha börjat jobba idag så kan jag inte. För jag har dragit på mig en jävla feber. Det finns inte annat att göra än att stanna hemma och hoppas att jag blir frisk inom kort. Det känns dock inte som att det är en vanlig förkylning på väg, det börjar likna hur jag mådde i Sälen ifjol. När jag inte kunde röra på mig utan att gråta och hade konstant huvudvärk i över 4 dagar. Det är bland det värsta jag någonsin varit med om och jag vill inte känna så igen.

Grekland blir ett kaos. Nu har jag förberett mig på att det mesta kommer vara fixat, men så är det nog inte ändå. Jag måste skaffa mig ett jobb och är vansinnigt nervös över att det inte kommer gå och jag blir tvungen att lämna ön inom en vecka eller något. Förhoppningsvis löser det sig med lite hjälp av min gamla chef, jag ska nog skicka iväg ett till mail till honom nu när jag fått svar..

Jag vill vara frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback