Internationellt värre.

God morgon. Kalimera. Good morning. Idag känner jag för att vara internationell, ska nog försöka lära mig lite mer grekiska under dagen. Men det är förjävla svårt. internationell är jag dessvärre inte eftersom min förmåga att säga god morgon är begränsad till tre språk. Applåder, applåder! Haha.

Det snöar ute men det slipper jag förhoppningsvis idag, har fullt upp med saker att göra här hemma. För det första är det ungefär en miljon kläder som ska tvättas och det behövs verkligen. Så mellan 12 & 17 är jag fullt upptagen med att tvätta, sortera, hänga, torka, vika och allt sånt roligt som man bara inte kan slita sig ifrån. Haha. Eller så stämmer det inte riktigt.. Jag ska nog försöka städa ihop lite idag igen, jag har ännu inte förstått mig på att det går fort att stöka ner, eller snarare att det går så fort att stöka ner. Vad nu skillnaden blev, jag vet i alla fall vad jag menar. Det är huvudsaken. Haha.

Det är dags att få i mig något och klä på mig något vettigt innan det är dags för tvätten!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback