Jag är på gång.

Nu är det gjort!
Jag har bokat min biljett och är i stort sett på väg. Mentalt befinner jag mig redan med resväskan packad, med biljett i handen och redo att checka in. Det börjar bli för mycket nu, jag längtar så att jag knappt kan stå stilla och ingen av mina framtida sambos gör saken bättre. Men hej, det är sånt man får leva med! Det kommer inte bli detsamma i år, jag är väl medveten om det och önskar att jag kunde ta med mina pärlor tillbaka i resväskan. Några besök håller jag tummarna för och hoppas att det går vägen. Det kommer nog bli detsamma i år, att jag kommer få världens panikkänslor innan och bara vilja stanna hemma. Det mesta hänger på resan ner, att jag vet att jag kommer ställa in mig på att gå vilse på flygplatsen. Sån är jag. Men då jag väl är där nere kommer det kännas lika jävla über underbart igen! Oh my, jag kan knappt hålla mig. Hoppas med tår och fingrar att Anna och Jennie kommer stå där på flygplatsen och möta mig, jag saknar Anna så att det är lite läskigt. Jag kommer hoppa av lycka då jag ser henne igen, det är en vanesak att se henne i stort sett varje dag. Nu var det längesedan. Jag saknar de flesta massor, alla som jag inte längre träffar så ofta som jag vill, det är dock historia, alla vet det redan..
Jag kommer missa mycket i sommar, det gör jag alltid. Några speciella händelser som jag för allt i världen inte vill missa egentligen kommer svida rejält. Jag önskar jag kunde fira er student bland annat babys, det gör jag verkligen!

Jag är på gång, jag är laddad och jävligt redo!


Imorgon är det dags att jobba igen. Nu ska jag ta mig en kopp te, prata färdigt med min älskade putana och sedan ska jag sova! Jag saknar dig min jävla 08:a, det gör jag.

Ey Cariolina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback