Jag känner mig sliten.

Idag är jag trött. Min sovteknik har inte fungerat så väl på sistone och det märks nu.
Tack gode gud för att jag somnade inatt - men konstigt hade det nog varit annars.
Jag är sliten och känner mig grovt bakfull eller liknande, men ack nej. (Tack nej.)
Det var roligt att jobba igår, det är det då det blir av så sällan och man inte hinner tröttna.
Men jag var trött och ineffektiv. Allt har sina förklaringar och det gick bra ändå.
Jag skulle behöva mer jobb, nu då jag väl är nere på jorden och förstår att allt inte löser sig själv.
Det går inte att sluta se fram mot sommaren, det går inte att sluta sakna människor,
det går inte att sluta leta ny musik och det går inte att sluta vara nöjd över allt jag redan har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback