Jag vill ha er här!

Såhär vill jag alltid leva mitt liv!

Leigh & Anna.

Det går inte att sluta skratta då man ser på Leigh & Anna. Förmodligen tjuter han sitt vanliga "eeeeheee" medan hon bara står bredvid och skrattar. Full av Ursus, submarines och annat som hörde sommaren till.
Älta, älta, älta. Det går inte att sluta älta!
Jag lever på mina minnen vintertid, äter minnen, sover minnen, lever minnen. Så har det alltid varit, hade det inte varit Grekland hade det varit Urkult, eller kanske en kall sommarkväll. Vad vet jag. Aldrig släpper jag taget om dem, mina minnen. Men lika glad är jag för det!
Har försökt mig på att lära mig grekiska på mitt egna sätt, men helvete vad svårt det är.
Det är nog en plan jag inom kort kommer lägga ner, i guess.

Ge mig glada människor. De jag saknar!

Lots of love,
Cariolina a.k.a Καρολινα

Jag ska inom kort fortsätta min film. Jag vet att det finns någon otålig där ute och nu börjar suget komma rejält för mig själv. Bravo Andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback