Karln och hans hov.

Lars Winnerbäck det är en redig karl! Jag har alltid varit förundrad och en gnutta avundsjuk på människor som har gåvan att beröra de flesta människor - genom att skapa meningar av till synes meningslösa ord. Jag har själv försökt, jag vet, och misslyckats. Det är svårt det där att skapa något vettigt. Han lyckas och jag ryser när jag hör resultaten. Själv är jag duktig på att glömma bort musiker, oftast flera månader om inte år, för att sedan hitta fram till dem igen och bli förälskad på nytt. Jag har sagt det förr - jag vet - och det är detsamma nu. Att bli nyförälskad i musik är underbart, trust me. Hittade livekonserten i Linköping 13-14/9 2003 på DVD här hemma som jag såg igenom. Alla konserter med denna man är underbara, allt från utomhuskonserter på diverse festivaler och fester till små, lugna balladkonserter med endast akustisk gitarr och en mindre publik. Jag saknar den svenska sommaren! Oh dear, jag kan aldrig riktigt bestämma mig om vad jag egentligen vill. Men den svenska sommaren finns kvar, det är ett som är säkert och det är dags att chansa än en gång. 

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback