Klantskalle.

12.24

Jag fick tag på mina saker inatt, det löste sig och jag fick springa ut i regnet och hämta dom vid 1. Då var jag lagomt pigg kan jag berätta, efter att försökt sova hela dagen igår utan att lyckas så sov jag istället hela natten inatt. Konstant. Dessutom var det en djup sömn, vilket var jäfligt längesedan. Skönt som fan att bli utvilad.

Skulle ha varit på möte med kommunen och AMS imorse, men jag försov mig. Tänkte faktiskt gå dit, mest för att göra mamma nöjd efter att vi tjafsat om det igår. Men jag var så jävla klantig att jag lyckades sova för länge för att hinna gå upp, därför hade jag inget annat val än att sjukskriva mig. Det är inte hela världen dock, tjejen jag pratade med sa att jag skulle få en ny tid så fort jag frisknat till. Helt ärligt så känner jag mig fortfarande hängig, det värker i huvudet och jag är yr. Men det löser sig inom kort hoppas jag. Jag orkar inte bli sjuk!

Är sugen på att träna. Hjärtstillestånd? Men det får vänta någon vecka till, just nu är det inte speciellt bra timing på att göra något liknande. Ska diska upp det värsta nu så det försvinner och sedan är det dags att laga ihop något att äta. Jag är mest törstig, men vet att jag kommer få ett djävulskt humör om jag inte äter också. Sån är jag.

I wan't to tell you, but I don't know how.
Livet är alltför komplicerat ibland.

It's a beautiful day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback