Lat, trött, klantig och omständig - det är jag det.

Jag började dagen med att försova mig. Mäkta bra Carro!
Tack och lov gör det inte så mycket såhär på lördagmornar, huvudsaken det inte blir senare än 8.
Jag hann med allt jag skulle inom tid och det blev rent och fint.
Börjar bli hungrig, har inte ätit någon frukost ännu så det är dags.

Börjar bli stressad över att hitta en skräddarsydd biljett till mig resa ner till solen,
jag är alltid lika jävla seg och att mamma dessutom är ännu värre gör mig vansinnig!
Det kommer sluta med att de kommer få köpa biljetter för tiotusentals kronor.
Inte mitt problem, jag avsäger mig allt ansvar.

Ikväll är jag sugen på att dricka lite vin, men jag får se hur det blir.
Inget är bestämt ännu och inget lär bli det heller med min snigelfart.
Jag är så fruktansvärt seg och väl medveten om det.
Någon bör vara pepp, jag ska tänka igenom det hela så får vi se.

Och du Johanna, mitt hål mår bra. Haha.
Så jävla roligt, jag trodde att världen gått under eller något
och så var det inget värre än det.
Jag ska nog knäppa en bild så du får se.

Rock 'n Roll.


The Knifes nya skiva är för övrigt ruggigt bra, redan efter en genomlyssning.
Det är musik det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback