Lyckorus.

Haha. Hittade en mäkta rowlig låt som handlar om en av de grekiska smurfarna, om jag inte är helt ute och cyklar, Stroumfita. Det vill säga allas vår Anna. Har därför suttit och väntat på henne på MSN ungefär hela dagen och då hon väl kom in hoppade jag av glädje. Jag längtar så tills vi ses igen, som det ser ut nu kan hon till och med ha ett jobb på lut för mig. Det är inte världens bästa, men jag nöjer mig i stort sett med vad som helst som ger tillräckligt med pengar och gör att jag kan stanna nere på drömön så länge som möjligt! Ska kika några dagar till så inte Speros hör av sig med något annat bara, men jag har börjat lägga ner hoppet på att han kommer göra det. Tänk om jag har hittat ett jobb, woho! Såhär lycklig har jag inte varit på länge. Jag vill åka ner imorgon, allra helst idag! Nu rusar det minnen genom mig - det går inte att må bättre än såhär.

Johanna - var håller du hus hela dagarna? Jag saknar dig putana mou, massvis. Nu vill jag träffa dig, ja nu! Kokla mou. Haha. Shark's you? :D Jag vill komma på vår handhälsning, men den sitter nog i ryggraden och kikar fram så fort vi ses. Hell yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback