Message in a bottle.

Ännu en vecka är överstökad, avklarad och över. Jag har tillbringat hela dagen i sängen och framför tv-n. Trots att jag höll mig till att jobba igår och inte drack en droppe alkohol känner jag mig mer sliten än efter en helnatt på krogen. Som vanligt var det roligt att jobba, det brukar vara det sådär. Varken jag eller Frida gjorde några större misstag i baren, inga som räknas åtminstone och det är lite som att cykla det där. Dessvärre var det väldigt lugnt vilket inte är så roande, det blir mycket dötid och det är då kroppen känns. Men elva timmars arbete var det värt, speciellt eftersom alla dessa timmar inkluderade ob-tid. Jag behöver pengarna och de ska gå direkt till min egna lilla Greklandskassa. (För övrigt tar jag gärna mot generösa bidrag.) Nu är det dags att sova, egentligen så är jag inte trött men imorgon är det möte på AMS än en gång. Enskilt denna gång och jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Det får bli som det kommer.

S.O.S - Filterfunk
Det finns tusentals minnen till den här låten, det går inte att komma ifrån.
Nu vill jag bara dansa och skratta med dem samtidigt!

Putana, kokla mou eller vad fan jag ska kalla dig. Jag saknar dig och våra möten på trappen, tillsammans med allt annat. Att hälla chips på dig i natten och få dina skor kastade i huvudet i Sidari. (Nej, fan det där var en grov lögn.) Men i vilket fall,
I fucking miss you girl!
Leigh, my bitch. Im gonna kick your ass as soon as we meet again. Jag saknar dig fan i mig jävligt mycket, men sommaren -06 ska fan bli roligt så in åt helvete! The triangle of love is gay though.

Helvetes jävlar, nu kommer snart sentimentaliteten äta upp mig inifrån.
Bilder och musik, bilder och musik. Hur ofta ska det behöva upprepas?

God natt!

P.S Os är för övrigt klart. Äntligen!
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback