My secret is -

Sov bort hela eftermiddagen och sedan nu på kvällskvisten har jag sett på Madagaskar, en så jävla rolig film. Det går inte upp mot Shrek eller Ice Age, det gröna träskmonstret och härliga Sid, Manny och Diego har fångat mig för alltid. Haha. Jag är barnsligt förälskad i barnfilmer, det är nog min hemlighet. Vilken är din? Ska nog slita tag i mig själv och ringa Madde nu, har känt efter länge och märkt att jag mår tipptopp idag trots allt jag fasat för. Det är nog dags för middag strax också om jag ska bli färdig i tid. Är egentligen inte speciellt sugen på att gå ut, men vad fan gör man inte för att fördriva ännu en lördagskväll?

Coldplay är snuskigt bra. De är öronknark rakt igenom.
Medan jag just nu skakar rumpa då jag hör Akcent - Kylie,
jag är en underlig människa som inte uppskattar låtar då de är nya.
Det kommer i efterhand, det tar alltid tid att vänja sig.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback