Noll fyra.

Saturday Night - Misfits

Jag kan inte göra annat än att minnas hela sommaren -04. Det är något speciellt med somrar som gör att de vägrar släppa taget, jag tror inte jag har några speciella minnen till vintrar någonsin. Sommaren noll fyra var helt galen, det är ett som är säkert. Jag har nog aldrig jobbat och svinat så mycket på en och samma gång. Urkult tillsammans med Therese, en minibuss med störda dörrar och diverse annat folk var en höjdpunkt, tillsammans med alla övriga svinerier jag, Björn och Anders gav oss ut på. Ja jävlar i jesus, det var en sommar att minnas! Jag lever på minnen ända till det händer något som får mig att stanna i verkligheten ett tag, ja till jag hamnar i situationer där jag kan samla nya minnen till vintern än en gång. Att Björn har lämnat Sollefteå för Stockholm är varken jag eller Anders nöjd med och det brukar oftast klagas en del och ringa och härjas med honom mitt i nätterna, varje gång vi ses på fyllan. Jag tycker att han bör komma hem och svina till det rejält snarast, en riktig gammal god fest. Det vore något det! Från och med idag ska jag tjata järnet och hoppas på att han kommer snart.
Wish me luck!

Dragostea din tei -
Haiducii är nästan ännu roligare!
(Maii a hii igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback