Putana mou.

FÖRLÅT JOHANNA, förresten! Kom just på att hon skickat meddelande igår kväll, som jag inte såg. Antar att det hade något att göra med filmerna jag gjort, hon är faktiskt den enda som har den första delen på film nr.2. Jag behöver smakråd till allt, haha. Jag ska knåpa ihop resten snart, jag lovar! Jag saknar dig putana, ja det gör jag. Snarast vill jag ses, sker det inte innan jag åker till Grekland igen så skäms jag .Det är fan snart ett halvår sedan vi sist sågs, störtlöjligt. Vi borde ses jämt. Vem vet, om du inte blivit helseriös, skaffat karl, förlovat dig, köpt hund och en massa sånt shit då jag kommer hem i höst kanske jag är på g att flytta ner till dig en gång för alla. Det funkar inte så jävla bra nu eftersom jag ska dra igen, men sen. Who knows, om du fortfarande vill ha mig så. Haha.

Nu ska jag ta tag i skiten!

Dance - Danko Jones
Det är en riktig gammal slängdänga det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback