Radio - uppmuntran var dag.

Sitter och lyssnar på Life Radio (http://www.liferadio.gr), sommarens radiokanal med diverse bra musik och skumma reklamer som alltid fick i alla fall mig att skratta. Kan bero på att det kan låta extremt löjligt med ett språk man inte förstår - en karl som låter överentusiastisk - en bra/löjlig låt. Den botar i vilket fall lite av längtan jag har. Efter att ha samtalat en del med Anna och Jennie verkar det mesta vara löst, som det ser ut nu åker jag ner drygt 2 veckor efter dem och förhoppningsvis kan de plocka upp mig på flygplatsen så jag slipper ta taxi och känna mig helt lost första dagen på ön. Tills vidare ska jag också bo med dom, man vet aldrig hur det går, men jag tror det ska gå bra.

Idag är jag sådär konstigt trött igen, det är svårt att förstå varför. Vaknade pigg som en lärka vid halv 8 imorse, men tvingade mig själv att somna om igen eftersom jag inte kunde komma på något vettigt att sysselsätta mig med då. Ska plocka ihop lite, det behövs vareviga jävla dag. Woho!

Faller - Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback