Ryssen var rolig.

Åh. Jennie gör inte min längtan att komma iväg mindre, hon snarare blåser upp den till max med sitt tjat om att - jag vill åka nu, nu, nu. Det går helt enkelt inte att motstå.
Bättre blir det inte heller om att jag drömt om människor som hörde till i somras, som jag saknar något extremt, två dagar i rad nu. Första natten så var det mest Leigh, eller det är vad jag kommer ihåg. Vi gick någonstans på en liten väg och jag fick honom att prata svenska. Att han faktiskt kunde det var det som gjorde mig mest paff och jag skrattade konstant åt det om jag minns rätt för att jag blev så chockad. Inatt drömde jag om de flesta, Johanna, vilket är givet då det gäller utekvällar och dylikt. Lina, Anna och Kim sprang också omkring där i drömmen. Det har nog mycket att göra med att kära Lina ringde igår och vi pratade gamla minnen länge och väl. (Minns ni ryssen Alex som förföljde Anna, sjöng ryska kärlekssånger och försökte prata grekiska bland annat på mitt jobb och grekerna inte gjorde annat än att driva med honom?) Haha. När vi började prata om honom vred jag mig av skratt i sängen för att han gjorde så sjukt skumma grejer och ingen kunde låta bli att jävlas med honom, men helt seriöst må det ju ha varit något fel på karln. Jag saknar er!

Det rycker i restarmen, ja det gör det.
Jag vill iväg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback