Söndag - finns det något värre?

Jesus Amalia! Idag har jag mått sämre än på länge - vilket är underligt eftersom jag var i stort sett nykter igår. Jämfört med många andra, haha. Lite roande måste jag erkänna att det är att gå ut nykter här hemma och se på hur människor beter sig. Lite skrämmande är det dessutan att se resultatet dessutom - och vad som skrämmer värst är att jag vet att jag förmodligen är värst av alla i onyktert tillstånd.
Pratade med en riktigt onykter Leigh också, engelsk-engelskan är fan underlig då man inte hört den på länge och har var dessutom full han med vilket inte underlättar. Anyway, jag saknar honom så jävla mycket! Som det ser ut nu så kommer han till Grekland i sommar i vilket fall. Woho! Väntar med spänning och en hel del osäkerhet på morgondagen. Det går inte annat än att hålla tummarna och hoppas på det bästa! Jag saknar alla så det skriker inom mig - dessutom kan jag ärligt säga att jag tänker på, pratar om, minns saker om de människor jag saknar minst en gång om dagen. Oftast mer. Tragiskt men sant. I love you guys.

 Nu är det dags att äta något för första gången idag - mums filibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback