Spökar inuti.

Jag såg några papper idag, vart det var är obetydligt, det viktiga var att de var på grekiska. Mitt hjärta tog ett skutt och genast började mina minnen rulla som en film i huvudet. Det har en vana att bli så, när jag stöter på saker som har med er underbara människor att göra. Tiden gick mycket fortare efter det och nu sitter jag här och lever på att drömma. Det låter så patetiskt, vilket det också är. Men det finns ingen hjälp mot det faktum att jag saknar vissa människor och tillhörande saker så att det ibland trasar sönder verkligheten och får allt att kännas obetydligt.. Jag är en drömmare, det kan du inte ta ifrån mig!

S'exo Eroteutei -
Sakis Rouvas
To Parti - Mixalis Xatzigiannis
Agapi Mou Esi - Sarbel & Eirini Merkouri

De två översta kan jag inte låta bli att skratta när jag hör, det påminner om allt!
Den sista är bara för bra, att han sedan ser jävligt bra ut, är inte fel.


Nu är jag trött. Har jobbat sedan klockan 7 och min kropp är fan i mig inte van att vara vaken så tidigt.
Såhär på dagen 20 år efter Olof Palme mördades, när det är fettisdag och även min kära vän Emelies födelsedag och för övrigt 20-årsdag, så ska jag nog bara få i mig lite lunch, ta en snabbdusch och ringa fröken Lena för att hitta på något! Vädret är kallt och uselt, då behövs det lite vänskap och skvaller. Haha.

Grattis Emelie min pärla!
Jag saknar dig ska du veta stumpan.
Ta hand om dig och Malung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback