Tankar.

Ännu en kväll har fördrivits med att göra absolut inget vettigt. Ringde Lina idag igen, dels för att det är så satans trist att röka själv och dels för att jag älskar att prata med henne. Det spelar ingen roll om det är om sorgliga, hemska eller tokglada saker. Just idag var det det sistnämda vi spenderade vår dryga timme till i telefonen, hon börjar bli sugen på att åka ner hon med tror jag. Mycket nöjd. Haha.

Har tänkt en hel del på allt det här som verkar lösa sig just idag, med Grekland. Jag har varit inställd hela tiden på att det inte kommer det detsamma, helt klart. Men det faller små bitar på plats hela tiden av saker jag kommer sakna, som att käka frukost tidigt i ottan med  putana mou, sno Linas säng för att sova, knäppa kort på Kim när hon absolut minst anar det och allt sånt som hör till. Det kommer inte bli detsamma utan dem! Helt klart inte. Men jag ser faktiskt framåt för en gångs skull och ska göra allt jag bara kan för att vi ska ha minst lika roligt, om inte roligare i sommar! Den du!

Love you guys with all my heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback