The hardest part.

Ny vecka. Dags att ta tag i mig själv på riktigt, förra veckan blev en mjukstart med diverse sjukdomar och jävulskap. Idag är det dags att börja jobba också, men karln som ska introducera mig har inte hört av sig ännu. Jag hoppas för allt i världen inte att han ringer en kvart innan jag ska infinna mig på skatteverket eftersom jag ska gå upp och det tag åtminstone 25 minuter eller liknande. Det är nog dags att göra mig i ordning och äta frukost ifall han skulle ringa snart.

Lördagen blev riktigt lyckad. Jag fick mitt vin trots allt, dock hade det kunnat vara bättre förhållanden att dricka upp det i. Men till slut kom Lena och vi begav oss på krogen. Att vara i stort sett nytker kan ha sina fördelar eftersom man märker hur folk beter sig och förhoppningsvis tar in lite om hur man själv inte ska bete sig. Haha. Good luck. Det var trevligt i det stora hela, ja det var det.

Idag ska jag beställa biljetter. Det ser ut som att det bästa är att landa i Tyskland för att åka direkt till Korfu. Ska bara prata med Anna och Jennie först. Snart är vi på gång, woho!

I Don't Wanna Be Me - Type O Negative
Lyssnade jag på en hel del för en sommar sedan. Haha.
Kan det bli roligare?

Njut av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback