Tomgång.

Fredag. Nu är det helg igen. Har inte skrivit på evigheter känns det som, vilket beror på att det även känns som att jag inte har något vettigt att skriva överhuvudtaget. Min vardag är innehållslös, jag jobbar mina timmar varje dag, springer på stan en sväng, promenerar, lagar min mat och dör framför tv-n. Ikväll blir det som vanligt lugnt i vilket fall, jag jobbar både morgon och kväll imorgon så jag måste känna mig åtminstone halvfräsch. Det behövs sådär ibland.
Egentligen spenderar jag nog tiden till att vänta, jag har lagt mig själv åt sidan tills vidare och väntar på att snön ska smälta, att solen ska komma fram och på att det blir grönt på marken igen. Det är då jag lever, då jag orkar vara mig själv och mår som allra bäst. Snart är vi på väg, det går inte att sägas alltför ofta. Jag kan knappt hålla mig från att spricka av längtan, det finns egentligen så mycket som vill bubbla upp till ytan och bli sagt men jag sparar det. Det blir nog bäst så.
Nu ska jag ta en rök med Johanna, sedan är det dags att jobba än en gång. Jippi!

Bandstarter - Brainpool är också en sån här gammal goding som får mig att skratta.

De sista orden måste jag ge min mor som ett lycka till på Tjejvasan! Ha en toppenhelg mütti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback