aldrig släpper de taget helt, de där minnena.

Har fortfarande inte somnat efter min extremt snabbt ihopslängda men ändå djävulskt goda frukost och lunch, jag borde kanske bli internationell och kalla den för brunch?
I vilket fall är jag trött, precis som jag bör, men kan av någon mystisk anledning inte somna.
Försökte mig på att pilla lite på den an
dra filmen som mina vänner tjatat om i månader nu,
allt för att minnas the time of our lifes! Som väntat gick det käpprätt åt fanders och jag la ner det snabbt,
för att slippa hetsa upp mig och spedera resten av dagen med svordomar och förbannelser över teknikens värld. Jag förstår mig inte på de människor som utan problem hanterar allt detta, jag är inte teknisk. Så är det bara.

Glider därför omkring på nätet och gör absolut inget vettigt.
Har börjat minnas, tänka tillbaka och uppleva saker inuti huvudet.
Det som står högst upp på listan för tillfället är Urkult, denna underbara festival
som är en av de mest genialiska saker som någonsin skapats.
Saknade närvaron och samhörigheten just den första helgen i augusti ifjol, eftersom jag inte själv kunde vara med. Tänkte en hel helg på dansen, rytmen, elden, skratten, maten och allt det som hör till.
2005 var en höjdarupplevelse, festivalen då jag upplevde allt och lite till med Therese.
Som vi så vackert sade härjade vi hatten av alla, och det gjorde vi nog nästan bokstavligen.
Faktum är att det nog är en av de roligaste helger i hela mitt liv, vi hade allt.
Bilen, musiken, vännerna, parken, ölen, filtarna, pratet, trängseln, en rosa stereo och framförallt trivseln.
Jag ska göra allt för att inte missa fler tillställningar,
men om allt går som planerat får jag stå över även detta år.
Vissa uppoffringar måste man göra för att ta sig dit man vill, även om det gäller norrländsk sommar med sena nätter, trevligt folk och en underbar stämning.

Människor slutar aldrig förvåna mig, jag vet inte hur jag ska ta det hela.
Med lugn och ro antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback