Äntligen helg.

Har hunnit med massor de senaste dagarna, utan att skriva något alls. Igår var jag till Härnösand med Mamma, Angelica och Hugo. Planen var att hitta lite kläder, men guess what, jag hittade inget! Jag köpte istället ett par skor, endast 500:- på rea vilket är lyckat, köpte en matchande väska, en hårklämma som faktiskt klarar av att hålla fast allt mitt hår, ett hårband, ett linne och en kjol. Hur mycket av kläderna jag kommer använda är en annan fråga, men allt på rea är bra. Vill jag inte ha det är det ingen större förlust. Jag tänker med röven ibland, jag erkänner! I torsdags var jag och Angelica upp till min andra moster Annica där vi hjälpte till att måla hennes sovrum som tidigare måste ha varit inspirerat av en sjuksal om man såg på valet av tapeter, några färgklickar och det blev som nytt. Riktigt schysst faktiskt och jag började fundera på en framtida karriär som målare, det luktar så gott av färgen så varför inte. Haha.

Som vanligt en lördag så inleder jag den med att jobba, det är alltid lika skönt att ha det överstökat och veta att det är en vecka kvar till nästa gång. Nu stämmer inte det riktigt eftersom jag ska jobba lite extra i veckan, men ändå. Lördagar är ett helvete att jobba på, åtminstone mornar! Har lånat Jörgens lägenhet över helgen eftersom han är bortrest och har bjudit hit lite folk. Först och främst Therese, vi har planerat sedan jag kom hem nu att hitta på något men det blir aldrig av. Därför tog jag tag i saken och har inhandlat lite vin och ska strax gå och köpa något ätbart. Förhoppningsvis kommer det några fler så vi slipper sjunga karaoke alldeles själva, det är inte lika pinsamt vilket vill säga inte lika roligt. Väckte Madde eftersom jag kom på den briljanta idén att hon självklart skulle med, men såklart har hon andra planer. Jag är alltid ute för sent i tid! Vi får se hur kvällen utvecklar sig. Alla andra i stan över 20 ska ut på Slitz Winter Party, eftersom jag inte har åldern inne bojkottar jag det hela. Men hade nog gjort i vilket fall eftersom det inte känns som min grej att stå och flukta efter brudar. Haha. Allt sånt där känns lite väl överreklamerat faktiskt.

Det är dags att hitta på något att äta ikväll!
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback