Dagen-efter-dag.

14.17

Dagen efter, finns det något värre? Jag är riktigt sliten idag och vill kräkas så fort jag rör på mig.
Har lust att säga orden som man aldrig strävar efter att följa till slut:
jag ska aldrig mer dricka!
Men vad tjänar det till egentligen?

My kom hem igår som hon sagt. Det var längesedan nu och det är dessutom alltid lika roligt att ses.
Som vanligt blir man helt lost väl inne på krogen och alla tappar alla.
För att hålla ihop ska fan alla vara exakt lika fulla eller nyktra,
det funkar aldrig, nej.
Men det var helt okej igår, som vanligt egentligen, Sollefteås uteliv är en riktig medelmåtta.

Nu ska jag strax äta hällakaka med skinka. Giid!
Jag är hungrig som en varg!
Datorn ger mig kväljningar, så här kan jag inte vara kvar.
My girl 2 går på 3an så jag ska fortsätta se den.

Just nu vill jag mest ha en dunderkur för bakfylla som får både huvudvärken och illamåendet att försvinna!
Det vore livet.

Adios!
X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback