dagen till ära,

ett. nu har jag trasslat in mig mer än nödvändigt, för i helvete carro. när ska du lära dig? jag har inte ork att ta tag i mig själv eftersom det bara känns meningslöst, men jag måste. jag vet, jag måste. det är så mycket jag behöver, som jag helst vill ha nu på en gång. det är dags att få fingrarna ur röven och göra något vettigt. right away! snart kan det vara för sent.

två. något jag vill ha är bland annat en maja, det går inte att säga hur mycket jag saknar henne. att bo med henne, att stöka ner med henne, löka framför soffan med henne, laga potatis&purjölökssoppa i löjliga mängder med henne, busa med henne, bada med henne, svina med henne, lyssna på van morrison-urga-och-städar-ceasars med henne, tjafsa med henne, försöka plugga med henne, vara bakis med henne. maja är typ the love of my life, fast i kvinnlig form. alltså en av världens bästa ladies, det är ingen överdrift. jag är så vansinnigt less på att bo hemma med en hel familj, jag vill vara ensam igen. på egen hand. just nu har jag fått en del extra, tack gode gud. tankarna är rätt många sådär då man går omkring alldeles själv utan att egentligen göra något, de flesta far raskt till utlandet. jag längtar efter att få sätta sprätt på mina biljetter, oh ja. ge mig utlandet och en maja nu!

tre. planeringarna med leigh är full igång och jag hoppas det går vägen. det är bara några små hål som gör vägen obrukbar, framförallt att han är så förbannat aktiv och att sollefteå är en sjukt tråkig stad. but hey, allt går att lösa! det ska bli mitt nya motto.

fyra. jag uppskattar mina vänner mer än fan allt i världen. jag är en stjärt på att visa det för det mesta, jag vet. men det bör sägas så ni vet! för övrigt har jag startat min insamling med några kronor, snart är jag på väg! man kan ju alltid hoppas.

happy birthday berör på fler än sju sätt.
kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback